🎁 Nakupte za 1200 Kč a doručení přes Packetu máte ZDARMA! 🚚

Obchodní podmínky

Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují právní vztahy mezi prodejcem Ľuboslava Stachová (dále jen „prodávající“) a osobou, která projeví zájem o koupi zboží na internetové stránce www.drefka.sk (dále jen „kupující“). Tyto právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím vznikající při koupi, dodávce zboží a reklamacích vad zboží se kromě těchto obchodních podmínek přiměřeně řídí i ustanoveními příslušných právních předpisů České republiky, zejména občanskoprávních a obchodněprávních, především zákonem č.j. 102/2014 Sb .

Spotřebitelům se podle zákona 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele ao změně zákona Slovenské národní rady č.j. 372/1990 Sb. o přestupcích ve znění pozdějších předpisů, rozumí fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání.

Ustanovení těchto obchodních podmínek upravující práva kupujícího, který je spotřebitelem, se nevztahují na kupujícího, který není spotřebitelem 250/2007 Sz . o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů. Této osobě nepřísluší práva spotřebitele podle platných právních předpisů. Odpovědnost za vady zboží (reklamace) a vzájemné vztahy prodávajícího a kupujícího, který není spotřebitel se v tomto případě řídí příslušnými ustanoveními zákona č.j. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Obchodní zákoník“).

Provozovatel

Ľuboslava Stachová

Adresa: Ťačevská 8,

085 01 Bardejov

IČ: 54784557

společnost zapsaná v obchodním rejstříku Okresního soudu Prešov.

(dále označený také jako „naše společnost“ nebo „my“)

Kontaktní údaje prodávajícího

Poštovní adresa: Ľuboslava Stachová , Ťačevská 8, 085 01 Bardejov

Číslo účtu pro bezhotovostní platby: 5193385770/0900

IBAN: SK73 0900 0000 0051 9338 5770

BIC SWIFT kód: GIBASKBX

Telefon: 0949 231 627

E-mail: info@drefka.sk

Uzavření smlouvy

Prodávající uzavírá smlouvu resp. smlouvy s kupujícími prostřednictvím objednávky kupujícího prostřednictvím:

a) webové stránky,

b) e-mailem

c) telefonicky nebo

d) sociální sítě ( facebook . Instagram,…)

Objednávka

Prodejce přijme objednávku, pokud kupující poskytne prodejci veškeré údaje potřebné k objednávce. Prodejce nijak neodpovídá za opožděné dodání zboží, respektive za jiné problémy a vady plynoucí (odůvodnitelné) z chybného nebo nepřesného uvedení objednávkových údajů.

Prodávající není zodpovědný za cenové, či jiné chyby uvedené výše a vyhrazuje si právo na zrušení objednávek založených na nedorozumění.

V případě, že se i přes vynaložení veškeré odborné péče prodejcům dostane na stránku internetového obchodu www.drefka.cz – Ľuboslava Stachová (dále jen „e- shop “) nesprávná cena, zejména co se týká zjevně vadné ceny, která je výrazně odlišná od všeobecně známé, přijatelné nebo odhadované ceny za produkt, nebo která se objevila z důvodu systémové vady, prodejce není povinen dodat toto zboží za chybně uvedenou cenu, ale může nabídnout jeho dodání za správnou cenu, přičemž při jejím poznání může kupující od nákupu, resp. . od kupní smlouvy odstoupit.

Před zasláním objednávky je od kupujícího vždy vyžadováno, aby potvrdil, že se seznámil a souhlasí s platnými obchodními podmínkami prodávajícího a akceptuje je za součást kupní smlouvy resp. smluvního vztahu mezi prodávajícím a kupujícím. Vystavení a zaslání objednávky kupujícím nelze jinak zrealizovat.

Dodací podmínky

Produkty, které se nacházejí na stránce e- shopu , jsou na skladě a jsou expedovány nejpozději do 48 hodin od přijetí objednávky / platby (platí při úhradě objednávky převodem na účet). Dodací lhůta je 2-5 dní. V případě, že objednané zboží nebude možné zaslat dle uvedené dodací lhůty, sdělíme Vám předpokládaný termín dodání.

Platba

V našem e- shopu máte možnost platby předem bankovním převodem, prostřednictvím debetní nebo kreditní karty, přes PAYPAL, nebo po obdržení zboží formou dobírky. Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH 23%.

Vyberete-li si způsob platby bankovním převodem předem, pak Vám informace potřebné k převodu zašleme v e-mailu o potvrzení objednávky. Když platba na náš účet dojde (zašleme vám e-mail), Vaše objednávka získá aktivní statut a zboží Vám bude odesláno jako doporučená zásilka. Termín dodání se počítá od chvíle, kdy platba dojde na náš bankovní účet.

Balné a přepravné se odvíjí od hmotnosti balíku a to od částky 120 kč.

Zvolíte-li si platbu na dobírku, Vaše zboží Vám odešleme na Vámi uvedenou dodací adresu jako doporučenou zásilku s dobírkou. Cena za dobírku je v závislosti na zvolené zemi a přepravě a to od částky 40kč. Celkovou částku (hodnotu objednaného zboží + přepravné) budete platit v hotovosti při převzetí zboží. Balné a přepravné se odvíjí od hmotnosti balíku a to od částky 120 kč.

Plus poplatek za dobírku v hodnotě 40kč.

Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavky kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

To neplatí, jestliže kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jeho převzetí, pokud se neprokáže opak nebo neodporuje-li to povaze věci.

Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

Je-li kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě, telefonicky nebo prostřednictvím sociálních sítí), má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy vyplněním formuláře na odstoupení od smlouvy, který se nachází na webu prodejce: www.drefka.sk (uvedením čísla objednávky, jména spotřebitele, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz ). Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Ve zvláštních případech může být s přihlédnutím k okolnostem prodloužena lhůta vrácení, ne však déle než 3 dny.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno, spotřebováno nebo používáno, nebo obal zboží natrvalo poškozen, nemůže být zboží dodavatelem přijato.

Zákazník, který se rozhodne odstoupit od smlouvy, bude nést náklady na vrácení zboží.

Podle § 7 zákona 102 z roku 2014 spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je:

a) prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného zvlášť pro jednoho spotřebitele. (Jedná se hlavně o kartáčky s vlastním textem/jménem)

b) poskytnutí služby, pokud její poskytování začalo s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby.

Právo na odstoupení od smlouvy také nemají podnikatelské subjekty a také zákazníci, kteří nakupují zboží zjevně pro účely výkonu svého povolání – zákon konkrétně hovoří například o autorizovaných architektech, autorizovaných stavebních inženýrech a advokátech.

Vrácení zboží

Jak postupovat při vrácení zboží a jak zásilku připravit:

Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém si ji převzal při dodávce. Ke zboží přilož doklad o koupi. Prosíme aby odeslané zboží bylo vždy důkladně zabaleno proto použijte balicí papír či karton, tak aby nemohlo během přepravy dojít ke znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme zboží poslat doporučeně. Peníze Vám budou vráceny na bankovní účet (nezapomeňte jej uvést) a to obvykle do 6 pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží bude částka snížena o přepravní náklady, které vznikly při zasílání zboží k Vám (neplatí pro reklamace).

9.1. Nedodání zásilky z důvodu nepřevzetí

Pokud zaslané zboží nepřevezmete z časových nebo jiných důvodů, ale Váš zájem o zboží i nadále přetrvává a zboží se nám vrátí zpět. Mohou Vám být účtovány poplatky dopravce spojené s vrácením zásilky + poplatek za opětovné zaslání zboží.

Reklamační řád

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady , musí být čisté as náležitými doklady o koupi a popisem závady , případně označeným místem závady . (např. na fotografií)

Jak postupovat:

V případě reklamace postupujte dle popisu níže: Zašlete výrobek na adresu která je uvedena níže. Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste ji převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi – můžete jej poslat i elektronicky. Vždy prosíme použít balicí papír či karton, tak aby nemohlo během přepravy dojít ke znehodnocení původních obalů. Pokud je to možné, snažte se vyhnout plastovým balicím prostředkům.

Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit. Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu poškození. Chybné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo Vám vrátíme kupní částku. Ke zboží musí být přiloženy všechny listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například faktura, záruční list a jiné.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi, chybnou manipulací nebo živelnými pohromami. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Zubní kartáčky a bambusové brčka jsou z hygienických důvodů přijaty k reklamaci jen nepoužité. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky. O vyřízení reklamace budeš informován e-mailem, případně SMS.

Reklamaci můžeš uplatnit na této adrese:

Ľuboslava Stachová

Ťačevská 8

085 01 Bardejov.

Záruční podmínky

Ustanovení tohoto bodu se nevztahují na kupujícího, který není spotřebitel. Na odpovědnost prodejce za vady zboží se v těchto případech aplikují § 422 a násl . Obchodního zákoníku.

Na zboží platí zákonná záruční doba 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím.

Zboží nabízené v obchodě je zaručeně nové. Reklamované zboží zašle kupující společně s písemným popisem vady nebo reklamačním formulářem dostupným v příloze těchto obchodních podmínek a dokladem o koupi v obchodě na adresu prodávajícího. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní od doručení zásilky prodávajícímu.

Pokud reklamace nebude vyřízena kladně, zboží bude odesláno zpět kupujícímu společně s odůvodněním proč byla reklamace zamítnuta.

Prodávající odpovídá za vady zboží ve smyslu platných právních předpisů, zejména § 622 a 623 zákona č.j. č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“). Kupující má právo, aby byla vada řádně a včas odstraněna. Prodávající může místo odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou . Záruka se nevztahuje na vady a poškození vzniklé v souvislosti s opotřebováním zboží, jeho běžným používáním, neodborným nebo nešetrným zacházením, nadměrnou zátěží, mechanickým poškozením nebo použitím zboží v rozporu s jeho návodem nebo účelem použití, zanedbáním pravidel údržby nebo na vady, kvůli kterým byla snížená cena výrobku. Datem uplatnění reklamace se pozastavuje běh záruční doby na zboží. Ta začne opět běžet až dnem převzetí zboží po vyřízení reklamace (dnem, kdy je kupující povinen si výrobek u prodejce po vyřízení reklamace vyzvednout).

Záruční doba se prodlužuje o dobu, kdy bylo zboží v opravě ( tj . od uplatnění reklamace do doby, kdy je kupující povinen si zboží po reklamaci převzít). Případná reklamace nebude uznána, bude-li zboží s vadou dále používáno az odstranitelné vady se stane vada neodstranitelná.

11.1 Důkazní břemeno

A) jde-li o vadu, která se vyskytla na výrobku během prvních 12 měsíců záruční doby, je prodávající povinen dokázat kupujícímu, že vada, kterou reklamuje, nebyla na výrobku v době jeho prodeje (nevznikla na výrobku při jeho výrobě, resp. před termínem jeho prodeje kupujícímu);

B) jde-li o vadu, která se vyskytla na výrobku v době po prvních 12 měsících záruční doby ( tj . od 1. dne 13. měsíce běhu záruční doby) je kupující povinen dokázat prodávajícímu, že vada, kterou reklamuje, byla na výrobku již v době jeho prodeje (vznikla na výrobku při jeho výrobě, resp. před termínem jeho prodeje kupujícímu); rozhodnutí o uznání nebo zamítnutí reklamace bude záviset na důkazech, kterými kupující prokáže, že vada nevznikla jeho zaviněním ani běžným opotřebováním výrobku.

Kupující je povinen předložit k reklamaci zboží kompletní a čisté. V opačném případě je prodávající oprávněn reklamaci odmítnout. Po uplynutí záruční doby zaniká právo reklamovat vady (vady) zboží.

Ochrana osobních údajů

Kupující zasláním svých osobních údajů bere na vědomí, že tyto osobní údaje budou zpracovávány prodávajícím jako provozovatelem. 122/2013 Sb . o ochraně osobních údajů. Kupující poskytuje prodávajícímu osobní údaje v rozsahu objednávky, zejména: jméno, adresa, telefonní číslo, fax, e-mail.

Prodávající zpracovává osobní údaje za účelem uzavření a plnění kupní smlouvy s kupujícím, doručování písemností a zboží, komunikace s kupujícím a plnění svých zákonných povinností. Pro splnění uvedeného účelu je prodávající oprávněn osobní údaje zpracovávat prostřednictvím třetích osob. kurýrní společností, externím účetním a daňovým poradcem a pod. V případě, že nastane změna ve Vašich údajů, prosíme Vás, abyste nám to sdělili.

Poskytnutím osobních údajů kupující souhlasí s jejich použitím pro marketingové účely, tj. . k nabízení produktů a služeb, informování o marketingových akcích, jakož ik zasílání nabídkových dopisů, nákupních katalogů a obchodních sdělení poštou i prostřednictvím elektronických prostředků dle zákona č.351/2011 Sb . o elektronických komunikacích.

Závěrečná ustanovení

Faktura je pro kupujícího dokladem o koupi zboží. Bez faktury nelze zboží vyměnit nebo vrátit.

Nad činností prodávajícího je oprávněn provádět dohled Inspektorát České obchodní inspekce pro Prešovský kraj, Obránců míru 6, 080 01 Prešov 1.

Všechny spory, které vzniknou z těchto obchodních podmínek nebo v souvislosti s nimi, včetně sporů z dodávek zboží budou projednávat a rozhodovat výlučně české soudy. Rozhodným hmotným a procesním právem je právo České republiky.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a závazné ode dne jejich zveřejnění na internetové stránce prodávajícího. Prodávající si vyhrazuje právo dle vlastního uvážení je rušit, měnit, upravovat nebo nahrazovat novými s tím, že na uzavřené smlouvy se vztahují obchodní podmínky platné v době uzavření kupní smlouvy.

Posláním objednávky kupující potvrzuje, že souhlasí s těmito obchodními podmínkami, byl informován o možnostech odstoupit od smlouvy io všech skutečnostech uváděných v § 3 ods. 1 zákona č.102/2014 Sz . o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího.

Obchodní podmínky v tomto znění jsou zveřejněny a platné od 01.01.2019 a použijí se na objednávky doručované internetovému obchodu www.drefka.cz – Ľuboslava Stachová po uvedeném datu.

Pokyny k Reklamačnímu řádu

Příloha č. | 1 – VZOROVÝ FORMULÁŘ K ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího ao změně a doplnění některých zákonů

VZOROVÝ FORMULÁŘ K ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

(vyplňte a zašlete tento formulář pouze v případě, že si přejete odstoupit od smlouvy)

Komu ………………………………………… ………………………………………..

[Prodávající doplní své jméno, příjmení a adresu místa podnikání, pokud jde o fyzickou osobu, která je podnikatelem, obchodní jméno a sídlo nebo místo podnikání, pokud jde o právnickou osobu, případně faxové číslo a e-mailovou adresu]:

Tímto oznamuji /oznamujeme*, že odstupuji /odstupujeme* od smlouvy na toto zboží/od smlouvy o poskytnutí této služby* : …………………….. …………………………………..……….. …..

Datum objednání/datum přijetí* ……………………………………. ……………………………..

Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů* …………………………………… ………………………………

Adresa spotřebitele/spotřebitelů* …………………………………….. …………………………….

Podpis spotřebitele/spotřebitelů* (pouze pokud se tento formulář podává v listinné podobě) …………………………… ………………………………………

Datum ………………………………………… …………………………

* Nehodící se škrtněte.